Loop time and renderer:renderPolyline with points widely outside the screen size
- borisff
- Offline Autor
- Senior Mitglied
- Beiträge: 61
- Dank erhalten: 3
borisff antwortete auf Loop time and renderer:renderPolyline with points widely outside the screen size
Posted 20 Okt. 2021 17:43 #7
t1:ok
t2:ok
t3 & t4: ???? An example of ren:setClipping could help...
t2:ok
t3 & t4: ???? An example of ren:setClipping could help...
von borisff
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Raf
- Offline
- Premium Mitglied
- Beiträge: 137
- Dank erhalten: 184
Raf antwortete auf Loop time and renderer:renderPolyline with points widely outside the screen size
Posted 20 Okt. 2021 19:02 #8
Call setClipping just before adding points to polygon. reseting renderer alsoresets clipping.
Voltario T30, Touch Switch, MicroVario, AMS, SE6
von Raf
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Ladezeit der Seite: 0.938 Sekunden